FANDOM

Quilombo do Palmares (Kilombu du palmaresh) etait un etat marron au Bresil qui a duré presque cent ans.

Qui etaient les marrons? Des esclaves qui se sauvaient et formaient une micronation.

Le phenomene etait aussi connu en Jamaique, avec 1 micronation menée par Nanny Marronne.

3/12/14.

O Quilombo foi dirixido polo escravo fuxido Ganga Zumba,

Quilombo e unha palabra de orixe africana, da lingua quimbundu, que pasou a designar no Brasil aos locais de vivenda e de resistencia dos escravos que fuxian das plantacions e do dominio dos seus senhores. Morando xuntos ou proximos e baixo a organizacion dun lider, posibilitaba les enfrontarse con armas aos mercenarios dos terratenentes (chamados capitaes do mato) e ata mesmo a tropas organizadas. Palmeres estaba composto por varias aldeas...non era unha gran aldea superpoboada, como se acostuma imaxinar.

Os primeiros rexistros do quilombo son de 1580 e dan conta de pequenos campamentos....

SabirnuovoModifier

QdP fut estat marron d Bresiw qi viva casi 100 shanas.

Qi fut marrons? Eshcravos q corren d sus maestros y comensan micr-natio.

In Jamaica ha osi esa cosa, avec micro-natio d lidera Nanny Maroon.

  1. Es Ganga Zumba, eshcravo, qi es shef d quilombo.

Q. es parola d origo africana, d yazick Qimbundu, q va a ser nomen in Brasiw d lugas de viver e d resistansa d eshcravos, q corren d plantatios e d govern d sus senyors.

Ellos viven huntos o visinos, e baho a orginazatio d un lider. Eso faze posibl fazer oppositio com vaffes a mercenarios y milites. (13/12)

Interférence d'un bloqueur de publicité détectée !

Wikia est un site gratuit qui compte sur les revenus de la publicité. L'expérience des lecteurs utilisant des bloqueurs de publicité est différente

Wikia n'est pas accessible si vous avez fait d'autres modifications. Supprimez les règles personnalisées de votre bloqueur de publicité, et la page se chargera comme prévu.

Sur le réseau FANDOM

Wiki au hasard